مهرسامهرسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

مهرسای مامان و بابا

از شیر گرفتن مهرسا

1391/10/17 13:30
نویسنده : مامانی
5,496 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه با خودم فکر میکردم با این همه وابستگی مهرسا به شیر چجوری از شیر بگیرمش، فکر میکردم کار سختی باشه. البته سخت که بود اما نه اونقدر که فکرشو میکردم.

با اصرارای مامانم (مامان شی شی) بالاخره دست به کار شدیم و با کمک قطره تلخک که از داروخانه برامون خریده بود شروع کردیم به از شیر گرفتن مهرسا.

4.5 روز و شب اول خیلی سخت بود مهرسا همش گریه میکرد اونم چه گریه هایی منم بغلش میکردم تا یه ساعت راش میبردم براش لالایی میخوندم تا بچم با هق هق خوابش ببره، نصفه شب با گریه بیدار میشد و خودشو پیچ و تاب میداد و با گریه میگفت شیل، شیل (شیر) منم که اعصابم خرد میشد از گریه هاش اما کلی جلوی خودمو گرفتم تا بهش شیر ندم البته یکی دوشب اول که تو خواب و بیداری بود بهش دادم اما روز بهش ندادم تاکلا شیر شبش هم قطع شد. الانم گاهی از خواب بیدار میشه میگه شیر میخواد اما دیگه اصرار نمیکنه با یه لیوان آب یا شیر پاستوریزه یا آب میوه فراموش میکنه.

خوشبختانه نسبت به قبل بهتر غذا میخوره، هرسری که غذا میخوره کلی ذوق میکنیم و تشویقش میکنیم.خدا کنه غذاخوردنش بهتر بشه تا از این یکی هم خیالم راحت شه.

کار بعدی شروع پروژه از پوشک گرفتن مهرسا خانمه، هرچند دیره ولی دکترش گفت هروقت خودش آمادگیشو داشت اینکارو بکن.. فعلا که نه شلوارشو درمیاره نه حاضره تو لگنش جیش کنه. حالابراش کتاب خریدم ببینم با داستان خوندن و تشویق همکاری میکنه یا نه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه مامان صبا
18 دی 91 2:02
تبریک بخاطر موفقیت در پروژه اول.....منم چن وقتی هس دارم روش کار میکنم الان صبا سه دفعه در شبانه روز میخوره اونم فقط موقع خوابیدن ولی تا چن روز دیگه کاملا قطعش می کنم.....وااای یعنی واسه از پوسک گرفتن دیره.....به منم بگو چیکار میکنی تا منم رو صبا امتحان کنم
سارا
27 اسفند 91 20:03
مهرسای عزیزمنتظرحضورتیم...