مهرسامهرسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

مهرسای مامان و بابا

سه سالگی پارسا

1396/3/8 21:30
نویسنده : مامانی
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.خیلی وقته که فرصت نمیکنم به وبلاگ مهرسا سر بزنم.دیگه با تلگرام و اینستا وقت رسیدگی به اینجا نیست😆البته سروکله زدن با مهرسا و پارسا مزید بر علت

ولی دلم نمیاد اینجارو  هم بیخیال شم یه سری از خاطرات کودکی مهرسا رو اینجا ثبت کردم البته با اومدن آقا پارسا مهرسا خانم باید وبلاگشو با داداشی شریک بشه.

مهرسا خانم ما که دوره پیش دبستانیشو پشت سر گذاشت و انشا..  بزودی میره کلاس اول

آقا پارسا هم 21خرداد تولد سه سالگیشه.البته چون ماه رمضان هستش ما تولدشو زودتر گرفتیم.فعلا هم که درگیر از پوشک گرفتن پارسا هستم.از خیلی وقت پیش شروع کردم اما همکاری نمیکرد اما دوسه هفته ای هست که خوشبختانه کنار اومده و خیلی راحت وقت دستشویی رفتنش که میشه میاد بهم میگه.پستونکشم خودش کنار گذاشت من کلی استرس اونو داشتم که پسرکمون خودش راحت پستونکشو بیخیال شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)