مهرسامهرسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

مهرسای مامان و بابا

واکسن دوماهگی

1389/12/4 16:16
نویسنده : مامانی
16,152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهرسای گلم ، امروز وارد سه ماه شدی عزیزم. باورم نمیشه انگار همین دیروز بود که تورو توی بیمارستان گذاشتن توی بغلم.

 

عزیز دلم دیروز بردمت مرکز بهداشت تا واکسن دوماهگیت رو بزنن- خانم دکتره به من گفت پاهاتو نگه دارم تا تکون نخوری چه گریه ای میکردی کم مونده بود منم پابه پات باهات گریه کنم- اما وقتی کار خانم دکتر تموم شد توهم به یه خواب عمیق رفتی انگار نه انگار که الان داشتی گریه زاری میکردی- وقتی رسیدیم خونه اول قطره استامینوفن بهت دادم تا تب نکنی بعدشم کمپرس یخ گذاشتم روی پات ولی مگه گذاشتی یه سره گریه کردی منم مجبور شدم کمپرسو از رو پات بردارم- شیرتو دادم و خوابوندمت- هروقت بیدار میشدی کلی گریه میکردی منو بابا سعید آرومت میکردیم تا بخوابی- شبم تا صبح نگران بودم که تب نکنی خدارو شکر تب هم نکردی. درکل زیاد اذیت نشدی قربونت برم که اینقدر صبوری .دیروز که وزنت کردن 5.5 شده بودی ماشالا دخترم داره تپل میشه.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
7 فروردین 90 18:30
سلام عکسای نی نی نازت باز نشد خدا حفظش کنـــــــــــــــــــــــــــــــه