مهرسامهرسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مهرسای مامان و بابا

مجمع جهانی علی اصغر(ع)

1390/10/6 7:50
نویسنده : مامانی
3,922 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ساعت 6 صبح، من و مهرسا و مامان فاطمه و عمه ساناز و دینا کوچولو رفتیم مصلای تهران مجمع جهانی حضرت علی اصغر.آخه مامان فاطمه نذر کرده بود که ایشالا وقتی هردوتاتون سالم به دنیا اومدید حتماً شمارو بیاره اینجا تا بیمه حضرت علی اصغر بشید.کلی نی نی با ماماناشون اونجا بودن همه لباسای یه شکل پوشیده بودن. مهرسا و دینا هم مثل بقیه با این تفاوت که بیشتر وقت هردوتا خواب بودن و تو بغل مامانا.

 

ایشالا که هردوتاتون همیشه سالم و سلامت باشیدماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان طاها
13 آذر 90 16:01
سلام خوشگل من جوجوی ناز نازی .خیلی دلم میخواست اونجا بودم واز اون لوپای گل گلیتو بوس میکردم کلی باهات بازی میکردم چشم حسود بترکه الهی.
سی سی جون
16 آذر 90 14:07
نگین جون امیدوارم سالیان طولانی در کنار همسر و دختر گلت زندگی سعادتمندی رو داشته باشی
مهین مامان ستایش
20 آذر 90 10:16
سلام عزیزم قبول باشه عزاداریهاتون دخملتون ماشالله خیلی ملوس و بانمکه ببوسش
فاطي خاكي
20 آذر 90 10:24
سلام...اولين باره ميام وبتون...ماشاا..هزارماشاا...مهرساي نازتون خيلي بامزه ست با ديدن عكساش دلم ني ني خواست...انشاا... كه هميشه د ركنار هم زندگي شادي رو سپري كنيد...
بابای مهرسا
25 آذر 90 0:27
سلام مهرسا جون خیلی خیلی نازه وبت عالیه نظر خصوصی دارید..یه سر بزن.آدرس عکس مهرسا خودتونه
مامان معراج
28 آذر 90 1:08
انشااله امام حسین(ع) و حضرت علی اصغر نگهدار مهرساکوچولو باشن.
مهین مامان ستایش
4 دی 90 10:49
سلام گلم با تبادل لینک موافقی؟