مهرسامهرسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مهرسای مامان و بابا

تولدت مبارک عزیزم

1390/10/7 12:27
نویسنده : مامانی
4,896 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 4 دی ماه 90هستش. اولین سال تولد مهرسای عزیزم

یکسال پیش همچین روزی من روی تخت بیمارستان بودم و مهرسای قشنگم تو بغلم، چه لحظه نابی بود اون لحظه، با تمام دردی که داشتم وقتی بهت نگاه میکردم آرامش میگرفتم و خدارو شاکر بودم که مارو لایق پدر و مادر بودن دونست و تو فرشته پاک و معصوم رو به ما داد.

این یکسال مثل برق و باد گذشت. لحظات شیرین با تو بودن به ما اجازه نداد که گذر زمان رو حس کنیم. از لحظه لحظه اش لذت بردم. هرروز شاهد بزرگ شدنت بودم و هر حرکتت، هر نگاهت ،هر خندت، هر گریه ای که میکردی و هرچیز تازه ای که یاد میگرفتی توی ذهن من ثبت میشد.

مهرسای گلم الان که دارم برات مینویسم شما  خوابی عزیزم، آخه یه کم حال نداری. سرما خوردی از دیشب سرفه هات شروع شد و با هر سرفه ای که کردی اعصاب من بهم میریخت آخه اصلا دوست ندارم دختر گلم مریض باشه، دوست دارم همیشه سلامت و سرحال باشه. ایشالا که زودتر خوب شی آخه میخوام 5شنبه برات تولد بگیرم اگه خدایی نکرده حالت بدتر شه باید کنسلش کنم و بندازم یه روز دیگه.

 عسلکم دیشب دایی نوید زنگ زد، امروز صبحم عمه سارا اس ام اس داد و تولد تورو تبریک گفتن. میبینی که همه چقدر دوستت دارن ماچ

من و بابا سعیدم بیشتر از هرکس دیگه ای عاشقونه دوستت داریم. توی این یکسال عشق مادری رو تجربه کردم که شبیه هیچ عشق دیگه ای نیست. لحظه به لحظه بزرگ شدنت رو تماشا کردن، خندیدنت ، گریه کردنت، چیزای جدید یاد گرفتنت و همه شیطونیا و شیرین کاریات همه و همه لذتی داره که هیچ چیز دیگه جاشو نمیگیره.اگه یه روز مجبور باشم بدون تو جایی برم لحظه به لحظه فکرم پیش شماست. دلم برات تنگ میشه.دوست دارم زودتر بگیرمت تو بغلم و بچلونمت و ماچ بارونت کنم ماچماچماچ

وقتی میشنیدم که همه میگفتن عشق مادر به بچه یه چیز دیگست درک نمیکردم یعنی چی .ولی الان واقعا میفهمم.

حاضری از همه چیزت بگذری برای بچت، حاضری شب تا صبح پلک نزنی و بالا سر بچه مریضت بشینی و مراقبش باشی. (این برای من که عاشق خوابم خیلی حرفه نیشخند)

دختر نازم هرروز برات دعا میکنم که همیشه سلامت و شاد باشی، انشاا... عاقبت بخیر بشی ، دختر خوبی باشی و من و بابا سعید و سربلند کنی.

بازم میگم عاشقونه دوستت داریم و تولدت مبارک عشقم

 

 

                       

امشب (4دی 90) چون شب اصلی تولد مهرسا جونم بود یه کیک کوچولو خریدیم و یه جشن کوچولو گرفتیم. ولی جشن اصلی 5شنبه یعنی 8 دی قراره برگزار بشه. 

عکسها در ادامه مطلب

 

کادوی عمه ساناز

کادوی عمه سارا

اینم دینا کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یکتا
4 دی 90 11:36
تولدت مبارک گلم انشاالله صد ساله بشی
مامان هامان
4 دی 90 12:07
مهرسا خانوم تولدت مبارک همواره شاد باشید
مریم(مامان دینا)
4 دی 90 12:46
تولدت مبارک مهرسای گل ایشالا 120 ساله بشی
مامان خورشيد
4 دی 90 13:40
تولدت مبارك. الهي تو آغوش بابا و مامان پير شي.
مامان بیتا
4 دی 90 16:32
تولدت مبارک _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
فاطمه مامان صبا
4 دی 90 22:42
تولد تولد تولدت مبارک..........مبارک مبارک تولدت مبارک.........................مهرسای خوشگلم یه عالمه تبریک با هوارتا بوس گنده واسه تو گل دختر نازنازی ایشالا عروس شی عزیزم................مامان شادی خسته نباشی
سی سی جون
5 دی 90 10:01
سلام مهرسا جون. تولدت مبارک خانوم خوشگله. امیدوارم زیر سایه خداوند و پدر و مادرت همیشه سربلند و سلامت و خوشبخت زندگی کنی
مژگان
7 دی 90 15:23
سلام مهرسا جونم . تولدت مبارک عزیزم چقدر خوشگل شدی تولدت مــــــــبــــــــارکــــــــ
سما مامی امیرمهدی
14 دی 90 1:18
سلام دوست عزیز.از تاپیک تولد امدم وبلاگت. تولد دخمل گلت مبارک. خسته نباشی.همه چیز خیلی خوب بود. تولد پسر منم 20 بهمن.البته مهمونهای ما هم دو تاخانواده هامون هستن ولی از الان کلی ذهنم مشغوله و هیچ کاری هم نکردم. بوس برای دخمل خوشگلت