مهرسامهرسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مهرسای مامان و بابا

مهرسا و اولین برف بازیش

1390/11/19 18:19
نویسنده : مامانی
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه صبح اول بهمن بابا سعید زنگ زد و گفت بیرونو دیدی؟ منم گفتم چه خبره مگه ؟گفت برو از پنجره نگاه کن ببین چه برفی اومده. مهرسا رو بردارو برید بیرون تا برفو ببینه :-)

ساعت 11 بابایی منوچهر اومد خونه و من و مهرسا رو برداشت برد پارک تا مهرسا اولین برف زندگیشو ببینه.بچم تا وارد پارک شدیم کلی ذوق کرد و دست و پا زد.

 

 

راستی مهرسا جونم چند وقته که شما بعضی چیزارو به اسم میشناسی و خودتم اسمشونو میگی البته به زبون خودت

مثلاً به قیچی میگی قیتی

به جوجه میگی دودو

به لامپ میگی بامپ

به بابا بعضی وقتا میگی بابا بعضی وقتا هم میگی بابو

مامانی رو به اسم صدا میکنی نمیگی مامان میگی ددی یعنی شادی

به بادکنک میگی با

به حموم میگی ببوم

وقتی میگیم مهرسا چند سالته انگشت اشارتو میاری بالا و میگی دک

عاشق نینای نینای هم که هستی کافیه یه آهنگ شاد بشنوی و اونوقت .........

موقع اذان یا نماز دستتو میزاری دم گوشتو میگی اااا

هوس ددر هم که میکنی به در اشاره میکنی میگی د (به فتح دال چشمک)

به کتاباتم بیشتر از اسباب بازیات علاقه نشون میدی و همش میری سمتشون برشون میداری میاری میدی به من که با هم بخونیمشون.قربونت برم عسلی مامان دانشمند من خیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان پارسا جون
5 بهمن 90 20:04
چقدر نازه این گل دختر عزیزم زنده باشه لینکتون کردم
سمیرا مامان آنیتا
5 بهمن 90 23:00
جانمی جان برف بازی خوش گذشت خوشگل خانم ؟
مریم مامان آراد
11 بهمن 90 16:53
سلام مامانی خدا دخملتو برات نگه داره .داشتم چهار ماهگی شو میخوندم اونجایی که بهش فرنی دادی . آخه پسر منم 4 ماهشه . وسوسه شدم منم امتحان کنم !! کاش مینوشتی از دکترش پرسیدی یا نه





سلام عزیزم همه دکترا میگن 6 ماهگی به بعد باید شروع به غذای کمکی کرد. خب من عجله داشتم یه تستی بکنم :-)
میتونی با دکترش مشورت کنی
مهین
18 بهمن 90 8:44
سلام گلم به به چه کیفی کرده مهرسا کوچولوی ناز همیشه شاد باشی خوشگل خاله
فاطمه مامان صبا
21 بهمن 90 3:40
وای وای وای صوری خانومو نیگا کن چقده ناز شده.................الهی قربوت برم من بیشتر کارات عین دخملی منه..............خصوصا اونکه به جوجه میگی دودو